Home 
Oploditev 
Detekcija 
Rak na dojki 
Duševno Trpljenje 
Zakonodaja 
Splav Abortus 
Zagovorniki Splava 
Dejstva v premislek 
Pisma 
Pomoč 
Gradivo 
Zadela me je strela 

Posledice splava

Izpoved

Male ročice

Pisma

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Vljudno ste vabljeni, če nam pošljete vaš komentar. Objavljeni bodo komentarji, ki zadevajo tematiko splava, nosečnosti in podobno. Uredništvo si pridržuje pravico, da objavi komentarje in njih vsebino po lastni presoji.

Pisma, ki bodo imela patološko vsebino bodo posebej označena z

Raznih kampanjskih pisem "prosvetljenih" rdečih akcij, kakor tudi satanistov, pedofilov, nekrofilov in podobne druščine, ne bomo več objavljali! Nabralo se jih je dovolj, da so so sami s svojim pisanjem dokazali, kar že od začetka trdimo na naši strani. Hkrati so isti podali dovolj dokazov o njihovi organizirani povezavi(pisano 11.9.06). Objavljena tudi ne bodo pisma "raznih bistrih glav", kjer se že takoj vidi, kako so tisti, da imajo nizek IQ ali so hudi omejenci, ki ne znajo niti klikniti, kaj šele brati - "pametni" primerki so na vsaki strani. Primer 1, primer 2, primer 3...
Vseeno smo počakali "naj zraste 1000 cvetov". Da so dokazi o res zlih organizacijah in povezanih posameznikih trdni!
Opravičujemo se pozitivkam, ker nismo takoj objavili njihovih pisem.

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

  • Vaš komentar je vedno dobrodošel!
  • Če rabite odgovor na Vaše vprašanje, ga boste z veliko verjetnostjo našli, če vtipkate ključno besedo ali besedne zveze v spodnji Google iskalnik, ki išče po naši strani.

Google
www www.splav.info

Prosimo vas, če pri pošlijanju Vašega komentarja izpolnete vsa polja.

  • Če ne boste vtipkali naslova elektronske pošte, vašega pisma ne bomo dobili! Izgubilo se bo nekje v Internetu.
  • Predno pošljete pismo, naredite kopijo le tega, da ga boste lahko poslali še enkrat, če bo kaj narobe in se vaš trud ne bo izgubil v Internetu.
  • Prosimo tudi ženske, ki rabijo pomoč v stiski, naj vtipkajo svoj pravi elektronski naslov(naj si ga ne izmišljujejo). Na žalost se je že zgodilo, da nesrečnicam nismo mogli poslati podatkov, kamor bi se lahko v stiski zatekle, ko hočejo obdržati otroka in jih drugi silijo v splav.
  • Kliknite TUKAJ! Odprlo se bo novo okno, z ustanovami, ki Vam bodo pomagale!

 Priporočamo ogled 14. strani pisem

 

Ime ali vzdevek

 

El. pošta

 

 Vaš komentar:    

 


 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

 

Pismo Helene, ki ga je napisala, ko je nastajala ta stran. Zaprošena je bila, če lahko napiše kaj o tem, koliko vedo ženske, kake so posledice splava:

Joj, ne vem, če vam bo moje pismo kaj pomagalo. Če mene vprašate, bi vam tako na hitro rekla, da poznam posledice splava, če pa dobro razmislim, sploh ne vem kaj dosti. Vem samo to, da ženska, ki je naredila splav, ima več možnosti, da kasneje zboli za rakom na maternici, kar se mi zdi tudi zelo logično. Predstavljam si, da so maternične stene iz zelo nežnega tkiva, in "spraskati" delček tega tkiva najbrž ni tako nedolžno dejanje. Prav gotovo ostane na tistem delu kaka ranica, iz katere se lahko kadarkoli razvije rak ali kaj takega. (Naj povem, da nisem nek stručko za medicino, ampak si vse to bolj laično predstavljam.) Tako nekako nameravam hčerki predstaviti posledice splava, ko se mi bo zdela dovolj stara - priložnost bom imela mogoče takrat, ko bo dobila prvič menstruacijo in ji bom malo razložila, kaj to za žensko predstavlja (biološka zrelost za zanositev, pa kako se zaščititi pred neželeno zanositvijo...).

Kar pa se čustvene plati tiče (vesti), pa mislim, da je v vsaki ženski "prirojen" tisti čut oziroma zavedanje, da je splav umor svojega potomca, delčka sebe. To ve vsaka. Ne vem pa, o čem razmišljajo tiste, ki splav vseeno naredijo. Po mojem so preveč sebične in ambiciozne - si želijo najprej sebi narediti neko lagodno življenje, šele nato planirati otroka... Lahko vam edino povem, kakšne so bile moje izkušnje oziroma doživljanja ob spoznanju, da sem noseča.  

Malo preden sem prvič zanosila, sem si po tihem rahlo želela otroka - nekako se je v meni prebudil tisti materinski čut (imela sem 23 let), čeprav naglas tega nisem nikoli omenila. S fantom (imel je 28 let) sva bila eno leto skupaj in se preselila od svojih staršev v skupno podnajemniško garsonijero. Zgledalo je vse OK (vsaj takrat se mi je zdelo, da je v najinem odnosu vse OK), vendar ravno planirala otroka še nisva. Pravzaprav se sploh nikoli nisva o tem pogovarjala, saj se nama je zdelo še prezgodaj - vsaj meni se je zdelo, da sva premalo časa skupaj.

Potem pa se je kot po čudežu zgodilo, da sem zanosila. Kot po čudežu zato, ker sem uporabljala diafragmo... Ampak kljub temu sem bila zelo vesela, še posebno, ko sem videla, da je tudi on vesel. Niti za sekundo nisem pomislila na splav ali da bi me kaj skrbelo, kako bova preživljala tega otroka, ker sva bila pač podnajemnika in brez denarja... itd... (sicer oba zaposlena). Nekje v sebi sem bila prepričana, da bo že tako, da bo za otroka vse priskrbljeno.

In res je bilo tako. Po tem prvem čudežu (da sem kljub zaščiti sploh zanosila) se je zvrstilo še kar nekaj čudežev, takih neplaniranih in nepričakovanih.

- Naenkrat se je ena prijateljica izselila iz enega večjega stanovanja, in dobila sva ponudbo, da se lahko midva vseliva v tisto stanovanje (iz 25 kv. m. na 75 kv. m.!) za skoraj enako najemnino.

- Sorodniki in znanci so mi začeli nositi stvari za otroka, ki je bil na poti, in zanimivo je to, da nobene stvari nisem dobila dvojne - n.pr. 1 voziček, 1 posteljico, 1 banjico..., čeprav so mi nosili nepovezano (nihče ni vedel, kaj že imam in česa nimam). In ničesar, kar sem kasneje potrebovala za otroka, mi ni manjkalo.

- No, nazadnje pa sva tik pred rojstvom tudi kupila manjše stanovanje, tako da sva si zagotovila eno sigurnost vsaj glede strehe nad glavo. Vselili smo se vsi trije skupaj, ko je bila hčerka stara 5 mesecev, ker smo pač morali počakati, da so se prejšnji lastniki odselili drugam.

Skratka, vse se je izteklo tako, kot da bi bilo od nekoga vodeno, kontrolirano. Imela sem občutek, kot da si otrok v mojem trebuhu sam pripravlja stvari, ki jih bo potreboval, ko se bo rodil. Ne znam vam opisati tega občutka, kako je, ko vse teče kot po maslu... Vse to (od zanositve do rojstva) se mi je zdelo tako božansko, tako tekoče, tako od "nekje tam zgoraj" podarjeno, namenjeno... čeprav ni bilo nič splanirano. Kot da bi se prepustila toku in samo sprejemala, kar mi (oziroma nam) je namenjeno. Res imam lepe spomine.

No, o tem, kako je bilo naprej, pa ne bi sedaj... kajti s tem tipom sva kasneje (ko je imela hčerka 2 leti) šla narazen in... blablabla.

Pri drugi nosečnosti z drugim tipom pa je bilo drugače. Ravnotako sem zanosila neplanirano in definitivno prezgodaj, saj sva se poznala komaj 3 mesece. Oba sva bila brezposelna (delala na črno), živela pa sva z mojo hčerko v mojem stanovanju. Spoznanje, da sem noseča, me je kar malo šokiralo, in par prijateljic, ko so zvedele, da sem noseča, so mi skoraj direktno svetovale, naj splavim. :((  Priznam, da sem v enem trenutku tudi jaz pomislila na splav, vendar takoj, ko sem na to pomislila, so mi začele hoditi črne misli po glavi. Če sem zaprla oči, sem videla majhnega okrvavljenega otroka, sebe pa čisto pogubljeno, uničeno. Predstavljala sem si, kako bi bilo, če bi svojo hčerko, ki sem jo takrat že imela (stara je bila 6 let), kar ubila. Počutila sem se grozno in te misli so me odvrnile od namere, da bi naredila splav. Ko sem vprašala svojega partnerja, kaj naj narediva (naj rodim ali naj splavim), je rekel: "Naredi, kar hočeš. Meni je vseeno." V tistem trenutku sem vedela, da bom rodila in da s tem partnerjem ne bom ostala večno skupaj. Nisem vedela, kdaj bova šla narazen, ampak sem vedela, da se nanj ne morem zanašati. Zato sem se vso nosečnost počutila zelo osamljeno - kot da bom rodila samo mojega otroka, in ne tudi njegovega. Zaradi njega se lahko ta otrok tudi ne bi rodil, ker njemu je bilo čisto vseeno, ali bom rodila ali splavila!

Potem sem se spomnila, kako je bilo, ko sem bila prvič noseča, in si rekla: "Helena, zaupaj, da bo vse tako, kot mora biti. Ne skrbi, vse se bo izteklo, kot nam je namenjeno. Prepusti se toku, ne posegaj v usodo...Tudi, če boš ostala sama z dvema otrokoma, boš zmogla..."

In zdaj je res tako - ostala sem sama z dvema otrokoma, ampak sem neizmerno srečna. Ta dva otroka mi pomenita vse v življenju, in je ni stvari, s katero bi ju zamenjala. Saj ne, da ju držim na vrvici ali da bi ju hotela imeti stalno ob sebi. Vem, da sta osebi zase, ki se bosta enkrat osamosvojili... Ampak srečna sem, ker mi dajeta toliko ljubezni, kot mi je nihče ne more dati. Ne samo, da zmorem vse tudi sama, počutim se zmagoslavno, čeprav v očeh drugih ni videti, da je z mano vse OK. Saj veste, kaj si mislijo ljudje, ko vidijo samohranilko, ki ima 2 otroka z dvema partnerjema. Ampak v meni je vseeno en velik občutek zmage, ki ga sigurno ne bi bilo, če bi splavila.

Uh, sem se razpisala! Ampak moram vam povedati, da sem vam hvaležna, ker ste mi dali priložnost, da sem vse to spravila izpod mojih prstov in napisala. O tem z drugimi niti ne govorim, ker večina ljudi gleda stvari samo površinsko. Sem že doživela, da mi je nekdo rekel: "Pa kaj ti je bilo treba še drugega otroka?! A ti ni bilo fajn, ko si imela samo hčerko?" Na tako vprašanje jaz ne morem odgovoriti, ker človek, ki postavi tako vprašanje, ne more razumeti, kar bi mu jaz želela povedati. Tak človek gleda na otroka kot na kos pohištva, za katerega se odločiš in ga naročiš, ker imaš ravno en del stanovanja prazen, ali pa se ga znebiš, ker ti je v napoto.

Helena

op. ur. Ni kaj, kapo dol! Tudi te pravijo tako!

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Mamicas: S solzami v oceh sem prvic videla slike splava in po telesu mi je zagomazelo miljone mravljincev ! Vedno sem bila proti splavu, a te slike so me prepricale v to, da se nisem nikoli motila, ko sem dejala, da je splav absolutno neopravicljiv- to je otrocek, ki ga ubijejo pri zivem telescu , ki trpi, ....prevec me je pretreslo, a hkrati morda kaksno zensko te slike odvrnejo od misli na splav.!!!!Mocno upam, da!!!
Sama sem mamica dveh prekrasnih sonckov in noben otrok ne bi smel trpeti tega!!!! NIHCE!|2005-04-16|15:52:20|

Bog živi vas Slovenke,
prelepe žlahtne rožice!
Ni take je mladenke,
ko naše je kervi dekle;
ko do zdej,
za naprej
slovite drage vekomej!

Ljubezni sladke spone
naj vežejo vas na naš rod,
v njim sklepajte zakone
de nikdar več naprej od tod.
Hčer, sinov
zarod nov

ne bo pajdaš sovražnikov!

op. ur.  da je le več takih kot ste Vi! Vaša sončka Vam zagotovo dajeta neizmerno ljubezen in veselje!

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

BRIGITA: zdravo! ne morem verjeti da se to dogaja kako je svet krut, kljub temu pa sem vesela da ste bili tako dobri in ste objavili to, da bi ljudje videli kaj se dogaja nedolžnim bitjem.
Še vedno ne razumem, saj bi lahko počakali do poroda, ki bi bil prav tako boleč kot je to!! Otroka pa bi lahko dali v posvojitev SEVEDA PA JE KLJUB VSEMU TO SAMO MOJ KOMENTAR
lp,čaw čaw|2005-04-16|17:21:07|

Bog živi vas Slovenke,
prelepe žlahtne rožice!
Ni take je mladenke,
ko naše je kervi dekle;
ko do zdej,
za naprej
slovite drage vekomej!

Ljubezni sladke spone
naj vežejo vas na naš rod,
v njim sklepajte zakone
de nikdar več naprej od tod.
Hčer, sinov
zarod nov

ne bo pajdaš sovražnikov!

 

op. ur. da je le več takih kot ste Vi! Boste videli, kak revolt bo nastal, ko se bo predlagalo prodajo otroka paru, ki ga ne mora imeti in bo zanj lepo skrbel, namesto, da se ga ubije.

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Pavle:  Pozdravljeni! Ne vem sicer zakaj ste se lotili tematike o splavu, lepo pa bilo, če bi pri pisanju poskrbeli vsaj za pravilno slovenščino in strokovnost. Tako tendenčno in "navijaško" pisabje ne bo koristilo nikomur in nobeni, vse skupaj je podobno "agitpropu", znanemu iz let po osvoboditvi. Pozdravlček,
Pavle|2005-04-16|18:09:11|

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

margarer: Res ste grdo napadli ženske, kdo ste vi da sodite.še dobro da ne mislijo vsi tako, le kaj se vtikate v tuja življenja, bog ve kaj imate VI na vesti|2005-04-16|19:04:29|

op.ur. To pravite vi. Ta stran se zavzema za ženske! Avtorji pa dobro poznajo človeško delovanje. Stran dosega svoj namen. Ta namen je: KONEC POBIJANJA OTROK IN DOSMRTNEGA TRPINČENJA ŽENSK!

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Matevž: Vedno se mi je zdelo, da so debate o takšnih rečeh kot je abortus ali npr. evtanazija zelo, zelo težke. Večina sogovornikov je bodisi premladih ali prestarih, premalo izkušenih ali preveč, preveč samozavestnih ali premalo,... Skratka zadeva ni preprosta! Sedaj imam nekaj malo izkušenj: sem oče, končal sem fakulteto in imam nekaj let službo, v kateri se večkrat   srečam z etično vprašljivimi odločitvami. S problematiko abortusa sem se med študijem srečal neposredno, nekajkrat sem tudi prisostvoval debati o tem; lahko rečem le to, da so mnenja (tudi strokovnjakov s področja medicine)deljena, argumenti pa zelo različni. Sam nimam čisto jasne in logične razlage zakaj se ljudje odločajo za ali proti abortusu. Jaz zase vem (in čutim), da bi bil proti abortusu če bi šlo zame in mojo ženo in vem, da bi se strinjala z mano. Pravzaprav na to nikoli nisva niti za trenutek pomislila, niti za nanosekundo. Tako je pri meni in v mojih mislih , ne vem pa kaj mislijo in in čutijo tisti, ki se za abortus odločijo ali pa nanj le pomislijo, ne vem tudi kaj mislijo tisti, ki se zanj ne odločijo in nanj ne pomislijo.
Skratka SODBA je težka reč.
Splav je po moje grozen dogodek v življenju tistih, ki se zanj  odločijo in ne bi se smeli odločati zlahka.
Takšno je moje mnenje, ki sem ga povedal zato, da vam čimbolj verodostojno razložim, kaj si mislim o vaši spletni strani in vašem početju: menim, da bi morale biti vse informacije ki jih spravljate na splet preverjene (razkazovanje 7 tednov starega človeškega zarodka z razvitimi nogami, rokami in spolovilom je možno le v znanstvenofantastičnem filmu, ker v resničnem svetu to ni mogoče);
op.ur.(video) menim, da je navajanje podatka glede rakavih posledic splava zelo sporno in da bi morali navesti strokovni vir, če želite biti v tem verodostojni;op.ur. mislimo, da vam bo stran, ki je na tej povzavi, povedala nekaj o naši verodostojnosti. Poglejte med literaturo, čisto na koncu. menim, da ni etično (in tudi ne ravno znak inteligentnosti) zavzeti skrajno stališče in obsojati tiste, ki imajo drugačno mnenje, posebno če  tisto skrajno stališče temelji na nekaterih spornih "dejstvih".

SODBA je težka reč. Noben človek ne bi smel drugega SODITI zlahka.    

Matevž |2005-04-16|19:45:51|

op.ur. uporabljeno literaturo si lahko ogledate na naši strani. Ta stran je nastajala več let. Namen te strani pa je osvestiti predvsem ženske, kako katastrofalne posledice prinaša splav.

Zelo težka je bila odločitev, ali objaviti ali ne. Povedati ženskam, da bodo zaradi splava trpele do konca življenja. Vendar je pretehtalo dejstvo, da ženske, ki se odločajo ali bodo nekoč pred odločitvijo storiti splav, tega ne počnejo. Nobena ne pobegne grozljivemu trpljenju.

Če bi slišali tisti globoki boleč jok teh žensk, ki so splavile, bi brez pomisleka podprli to stran! Vsa pisma so popolnoma v skladu s tem, o čemer piše in opisuje ta stran! Tako, če jo boste dobro preštudirali, boste videli, da ta stran ni bila pisana v afektu, da je vzela ogromno preiskovalnega časa. Vaša pisma pa so nadvse dragocena!

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

najstnica: naključju sem prišla na vašo stran in slabo mi je!!! slabo!! saj pa nismo v srednjem veku! splavu naredite antipropagando (vsak ima pravico povedati svoje mnenje in podati dejstva), ampak da pa tako dobesedno lažete ljudem, ženskam ki so potrebne zdravega nasveta!!! hallo! morda nimam dosti let in nimam nevem kakšne modrosti v sebi ampak taaako zelo sem jezna na vse Vas, ki delate tako (newem kako bi se izrazila), tako zavajujočo stran!! newen kako si lahko jemljete pravico, in sodite ženskam, ki so naredile splav, ko pa ne weste kako težka odločitev je bila to! se morda kdaj vprašate, kaj pa če RES niso imele druge izbire? vam povem primer; eno 16 letno dekle, ki so jo pred kratkim posilili je na veliko nesrečo tudi noseča. ali naj obdrži otroka? a?? nnaj obdrži otroka kateri jo bo cel life spominjal na nesrečen dogodek, naj si zapravi življenje, naj zapravi življenje otroku, saj ga bo sama tudi kot še otrok vzgajala?? nimate pojma!! današnji splav pa ni takšen kot ga vi prikazujete na teh slikah!! dajte,ljudje zresnite se in pojdite v kakšno bolnišnico in se pozanimajte kako te stvari potekajo, ne pa da širite lažno vero 

sram naj vas bo|2005-04-16|21:01:27|

op.ur. kaj smo že govorili, kdo proži modo med mladimi, da je splav "kul" in "in"? Kdo pravi, da je napredno? Hvala najstnica!

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Saddo: Pišem vam, saj je ta stran proti vsakem dobrem okusu, proti zdravniškim dognanjem op.ur.  (Jose na 3. strani), ter ustavnim načelom. 

Najprej: človekovo življenje se NE začne s spočetjem, temveč se začne z rojstvom, tako določajo praktično vse zakonodaje sveta, poleg tega pa je dokazov dovolj tudi v religioznih tekstih kot je Biblija. Tako se 17. člen ne more nanašati na zarodek. Poleg tega 55.člen izrecno dovoljuje da ženske same odločajo o rojstvu otrok. Ta člen ustave NE izvira od ZVEZE KOMUNISTOV, dokaz za to je predvsem zakonodaja držav, ki nikoli niso bile pod komunistično oblastjo in so pravico do svobodnega rojevanja otrok poznale že mnogo pred takoimenovanimi alternativnimi gibanji v 80h, nadzorovanih od ZKS... Primer ZDA, leta 1959 ukine kazenske sankcije za splave, 67 prvi splavi v primerih posilstev in deformacij fetusa, leta 1971 prvi primer na Vrhovnem sodišču, ki dovoljuje splav če tako zahteva zdravje ženske, leta 73 pade splav pod pravico do varstva zasebnosti, kar pomeni, da je odločitev o splavu stvar zasebne sfere vsake ženske in se država v to ne sme vmešavat (seveda je mišljeno predvsem v prvem tromesečju). Po podobnih poteh so šle zakonodaje vseh modernih držav tudi Nemčije in Francije, ki sta bili zgled našemu pravu sedaj, kakor tudi pravu SFRJ.  

Razumem da želite posredovati vaš pogled na problem, vendar je mogoče narediti to precej bolj okusno in brez tega da žalite vse drugače misleče, da sploh ne omenjam žensk, ki so naredile splav, kar je že samo po sebi dovolj težka odločitev, ne da se pojavi skupina veleumnežev, ki te zmerja z morilko. Ker sem pravnik me ta stran žali predvsem iz tega vidika, saj ste sprevrgli vsa pravna dejstva, priredili zgodovino (za morjenje otrok so krivi komunisti) verjetno pa je prav tako pomankljiva tudi iz medicinskega ter psihološkega vidika. Kakšen zgled pa je življenje Osbournovih, katerih zaslužek temelji na gledanosti oddaje o njihovem življenju pa upam da je vsak obiskovalec sposoben presoditi zase.  

Če je vaš cilj res reševanje človeških življenj potem lahko pomislite tudi na življenja tistih, ki se znajdejo v taki stiski, da jim splav pomeni edino rešitev, pa ne govorim le o posilstvih ter hudo prizadetih fetusih, temveč tudi najrazličnejše psihološke stiske, ki pomenijo za mlade brezizhodno sizuacijo. Kot pravnik, ter kot ljubitelj življenja se strinjam, da je vloga oorganizacij, ki se borijo proti splavu pomembna, vendar bi se morale osredotočit predvsem na to, da bi ženskam v stiski lahko pokazale, da ni nobena situacija breizhodna in da bi potem mladim materam tudi ustrezno pomagale. Nikakor pa ne poseganje v zasebnost ljudi, ter jih zmerjati z morilci ter z lažmi (oziroma zelo prirejeno resnico, kar me spominja na komunistični sistem, ki je ljudem dovoljeval le informacije za katere so oni hoteli da jih ljudje vedo) poskušati doseči nekakšno splošno javno neodobravanje ter stigmatizacijo žensk, ki se odločajo za splav. 

Pismo lahko objavite, kar pa se bom trudil tudi sam v raznih sredstvih javnega obveščanja. 

lp. Saddo|2005-04-16|22:15:10|

op.ur. zelo zaželjeno je, če boste o tej strani pisali v medijih! Najprej si preberite kako knjigo o biologiji. Taki pravniki, kot ste vi pa so nadvse dobrodošli. Posebno, če zastopate nasprotno stranko!

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

fetush: Bolani ste v glavo!! Z vami ni vse v redu! Priporočam intenzivno zdravljenje na zaprtem oddelku psihiatrične ustanove!!!|2005-04-16|23:09:17|

op.ur. email z domeno ".si", kot ga je uporabila ta oseba ne obstaja. Obstaja pa domena fetush.com

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Betarace: Vidim, da so to stran naredili pravi fanatiki v boju proti splavu. Dobesedno. Verjetno ste to ljudje, ki ste finačno dovolj podloženi, da lahko drugim govorite, kako naj živijo. Verjemite mi, da bi verjetno vsak človek na svetu imel otroka, vendar le, ko je čas za to primeren. Le kako naj 15letno dekle preživi otroka, ko pa še sama nima izobrazbe, kako naj mu nudi vse, kar si bo želel? Verjetno boste rekli naj pomagajo starši ali pa sociala. Kakšna sociala lepo vas prosim v državi kjer vedno bolj vlada kapital? Od sociale lahko le hiraš. Tudi nekateri starši, ki še svoje otroke težko vzdržujejo, le kako naj bi skrbeli še za vnuke??? In takih staršev ni malo! Da ne govorim o stanovanjski stiski. Ne vem, a se vi kdaj vprašate, kako otroka preživeti v najstniških letih? Danes v svetu erotike in sexa, kjer se že osnovnošolci dajejo dol pa to ni mogoče, ker si pri teh letih finančno popolnoma nesposoben. Mislim, da bi bilo za osnovnošolko veliko bolj obremenjujoče imeti dojenčka pri teh letih, kot pa narediti splav, ki je anonimen (za dojenčka bi pa vedela cela Slovenija. (tiste slike z izsesavanjem so grozljive, vendar obstajajo tablete za zgodnjo prekinitev nosečnosti(link1), ki ne puščajo tako velikih posledic, kot navajate na vaši spletni stani.(link2) Ostalo si lahko preberete še tukaj1, tukaj2, tukaj3, tukaj4, tukaj5, tukaj6, tukaj7, tukaj8, tukaj9, tukaj10, tukaj11,  tukaj12, tukaj13, tukaj14, tukaj15, tukaj16, tukaj17, tukaj18, tukaj19, tukaj20(op.ur.) Za vraga, saj so tudi pri navadnem lekadolu, aspirinu ali kakšnem antibiotiku možni stranski učinki kot je smrt ali bruhanje - ponavadi jih najdete v stavku ki se začne "zelo redko se pojavijo..." kar preverite. Podjetja to napišejo da se zaščitijo!  ZATO NE STRAŠITE mladih nosečnic s takimi članki, ker se bo zagotovo vsaka napotila na internet in naletela na vašo stran - res lepa spodbuda. Na osnovi vaše strani se zagotovo ne bo premislila glede splava, le še bolj jo bo zlomilo. Če bi imel zarodek vsa čutila itd, tako kot navajate, bi se verjetno rodil prej, ne pa po devetih mesecih, ko je pripravljen na življenje zunaj objema maternice. (Vsaka stvar rabi svoj čas, tudi nosečnost. Kaj pa nedonosenčki? op. ur.)  Ali se vi spomnite, ko ste "lezli" z vaše mamice? BTW: Tista primerjava z opicami, je zgrešena in bedna. No, saj lahko Vi naredite isti poizkus s papigami ali pa še boljše z zaposlenimi(op.ur.)

Veste v čem je problem? V pregovoru: Po toči zvoniti je prepozno ali pa kar si sejal, to boš žel. PROBLEM JE V VZOGJI. Če mladi ne bi sexali do poroke, tako kot to npr: navaja cerkev, bi bilo splavov za 90% manj. Poglejte malo na TV, popoldne se predvajajo filmi, ki so neprimerni za otroke, ker vsebujejo erotične prizore. Včasih je bilo to cenzurirano in ni bilo toliko takih scen in ljudje niso bili toliko "pokvarjeni". Poglejte filme, kot so: Ameriška pita 1,2, Road Trip, Ali G, in ne boste verjeli - vsi filmi so NAJSTNIŠKE komedije. Da ne govorim o nanizanki Sex v mestu, in gejih na kanalu A, revijah, kjer se povsod najdejo nasveti kako je sex dober - itak da je (vendar pri ko dopolniš starost vsaj 18let), potem je tu še internet.... To naši otroci vse gledajo in spremljajo od malega in ni čudno da se jim začne pri dvanajstih ali še prej motati po glavi misel o sexu, pa še o zaščiti nimajo informacij.

Sam imam dekle, s katero se imava rada, skupaj sva že štiri leta, vendar še ne živiva skupaj, ona še študira, jaz tudi. Nimava osnovnih sredstev? Kaj če zanosi? Za splav se verjetno ne bi odločila, ker sva že dovolj stara, bilo bi pa zelo težko. Verjetno bi se nama podrli tudi nekateri cilji, ali pa bi jih morala vsaj prestaviti. Glejte kakšen je trend življena, človek guli klopi do svojega 26leta, da nekaj je, potem hodi še pel let v službo, da kaj zasluži, potem pa začne razmišlati o prvem potomcu. PRI 30IH?! Kako naj ga vzaja pri 15ih ali 20ih? Vem, rekli boste, jaz sem tudi to čez dala - seveda, bilo je čisto lahko, kajne?

Nisem zagovornik splava, in tudi ne podpiram ga. Vse je odvisno od okoliščin.

Nekaj me še moti na vaši strani. Zakaj pišete: ti si kriva, noben drug, sama si v tem, ti čutiš...(op.ur. če bi dobro prebrali, bi videli, da ženska sama pride do tega, ne glede na zunanje vplive) za vsakega otroka sta potrebna DVA! Ne ponižujte deklet! Poučite jih o zaščiti!!!(video)RealPlayer LP, Atomic 2005-04-20 at 20:56:43

op.ur. Ko ste že podali tako obširno zelo koristno pisanje, se še vedno pojavlja vprašanje, kaj se zgodi z žensko, ki splavi? Posledice so prikazane in dokazane na tej strani.

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Maruša: Res je, da sem stran na hitro prebrskala. Našla sem jo, ker delam seminarsko o splavu. Rada bi pokomentirala to, da me je presenetila zelo odkrita subjektivnost tistega, ki je pisal o feministkah. Takšne besede spadajo kvečjemu pod naslov Subjektivno mnenje, ki bi si ga lahko po potrebi izmislili, ne pa v okvir tega, kaj imajo o tem in onem povedati feministke. Sicer se sama strinjam s pravico do splava in bi se za to možnost tudi odločila, če bi zanosila ob neprimernem času. S tem ciljam predvsem na vse mladostnice in popolnoma podpiram njihovo odločitev. Sicer sem videla slike otrok ob splavu in se mi zdijo naravnost grozne. Vendar pa kljub temu mislim, da je bolje, da se otroka "znebiš" na ta način, kot pa da ga zaradi svojih kompleksov in nezadovoljnosti psihično mučiš celo življenje. 2005-04-20 at 20:58:04

op.ur. draga Maruša, najlepša hvala! Zelo pravilno je, da ste se odločili narediti seminarsko o splavu. Verjeti je, da z najboljšimi nameni! Vidite, kako lepo pišete, da se otroka "znebiš". Ste še nepokvarjena duša, ki posluša svojo notranjost!

Na tej strani je točno napisano, da ženska trpi za svojim otrokom! Ne za skupkom celic ali embriom ali fetusom! Ne glede na to, kdaj je splavila, jo to dejstvo celo življenje čedalje bolj stiska! Duševne posledice in trpljenje si lahko ogledate na tej strani. In to doleti prav vsako splavnico!

Kaj pa je feminizem? Če še ne veste, si poglejte spodaj!

Feministično pisanje na blogu 16.5.2008

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Andreja: Prebiram tukaj te komentarje, ki so me prav prisilili, da se moram še sama oglasiti. Kar slabo mi dela, ko vidim, kakšna mentaliteta prevladuje med današnjim folkom. :(

Najbolj se zgražam nad pismom, ki ga je napisal Betarace (ali Beda-race). Piše: "Verjemite mi, da bi verjetno vsak človek na svetu imel otroka, vendar le, ko je čas za to primeren. Le kako naj 15-letno dekle preživi otroka, ko pa še sama nima izobrazbe, kako naj mu nudi vse, kar si bo želel? " ...  

Menim, da tak človek, ki čaka na primeren čas, pa na pridobitev svoje izobrazbe... itd., tak človek bolje da nima nikoli otrok. Če misli imeti otroka takrat, ko bo vse okoli sebe uredil, pospravil, počistil, bo hudo razočaran, ko mu bo otrok vse razbrcal, razmetal, umazal. Otrok še zdaleč ni tista igračka Cicciobello, s katero smo se igrali, jo hranili, previjali, ona pa je le mirno ležala tam, kamor smo jo postavili.

Otrok je živo bitje, s katerim je treba živeti, ga vzgajati, skupno reševati probleme, mu biti v oporo in vzgled... Ni igrača, ki jo lahko odložiš, kadar se je naveličaš. Z njim živiš kljub in vzporedno vsem ostalim obveznostim, problemom...

Sicer ne trdim, da je treba imeti otroka pri 15-ih letih, trdim pa, da ga je treba imeti, ko je enkrat spočet - ne glede na čas, doseženo izobrazbo, rešen stanovanjski problem...

Poznam kar nekaj ljudi, ki so imeli otroka, ko še niso končali šolanja, niso imeli zaposlitve, ne stanovanja, ne avta, pa so danes doktorji in obenem dobri starši. Najbrž še boljši kot tisti, ki so čakali na primeren čas in imeli otroka takrat, kadar se jim je zdelo vse idealno in primerno za ga imeti: kadar so prišli do izobrazbe, dobili službo..., pa je prišel čas še za otroka, ker jim je glih še ta ambicija ostala neizpolnjena. Kaj pa, če službo izgubijo (kar je danes kar pogost pojav)? A bodo potem otroka kar ubili, ker ne bo več "primeren čas" za imeti otroka?

Žalosti me, ko berem tukaj in vidim, kako ljudje ne znajo več sprejemati tistega, kar jim življenje prinese. Ne znajo Živeti. Ne znajo zajemati s polno žlico. Ne znajo prevzemati odgovornosti. Ne znajo občutiti.

Saj sploh ni čudno, da se otroci zatekajo v drogo in kriminal. Kaj pa se sploh lahko naučijo od takih staršev, ki se ne znajo spopasti z življenjem?

Avtor pisma je na koncu napisal še: "Veste v čem je problem? V pregovoru: Po toči zvoniti je prepozno ali pa kar si sejal, to boš žel."...

S tem se popolnoma strinjam. In če tukaj govorimo o splavu, menim, da je splav ravno nasprotno temu pregovoru: kar si sejal, to zgrebeš ven, še predno pride do žetve. Preprosto se izogneš žetvi in odgovornosti za svoja dejanja.

Naj še pohvalim avtorje te strani, ki so se zelo potrudili ljudem prikazati posledice (žetev) splava. Kajti dvomim, da kdo v zdravstvu sploh opozori in seznani žensko, ki se odloči za splav, na kakšne posledice tega dejanja.

Zdi pa se mi tudi, da ravno zato, ker je splav po Zakonu dovoljen, ga veliko ljudi jemlje kot nekaj nič slabega. Samo tisto, kar je prepovedano (n.pr. utaja davka, žalitev druge osebe, sežig državne zastave, tatvina nečesa...), je slabo in nečisto dejanje, vse ostalo pa je OK. Halooo?

LP 2005-04-21 at 23:49:48

Bog živi vas Slovenke,
prelepe žlahtne rožice!
Ni take je mladenke,
ko naše je kervi dekle;
ko do zdej,
za naprej
slovite drage vekomej!

Ljubezni sladke spone
naj vežejo vas na naš rod,
v njim sklepajte zakone
de nikdar več naprej od tod.
Hčer, sinov
zarod nov

ne bo pajdaš sovražnikov!

op. ur.  da je le več takih kot ste Vi! Vaš pogum je lahko vzor drugim in tudi verjetno bo! Zelo dobro ste opozorili na razmere v zdravstvu, kar se zadeva splava. Koliko plača socialna država, da se uničuje slovenski zarod, povzroča dosmrtno trpljenje žensk?

Vsekakor se bo o tem še pisalo. Imamo različne podatke, tako da se še preverja. Eden od podatkov kaže na skoraj neverjetno 10 (deset) mestno številko.

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Boko666:  Citat:"Ta stran se zavzema za ženske! Avtorji pa dobro poznajo človeško delovanje. Stran dosega svoj namen."

Zakaj pa so potem na strani slike splavljenih zarodkov? Vsaka ženska se težko odloči za splav, ter imajo zagotovo čustvene težave po splavu. Bolj kot prerekanje o splavu, bi raje pomagali ženskam (in očetom), ki izgubijo otroka na tak ali drugačen način (spontano splav).

Lp Boris 2005-04-22 at 11:10:23

op.ur. evo pa imamo še satanista. Eni delajo škodo, drugi pa naj jo popravljajo ali celo nagrajujejo. Klasika socialne države. Ker je ena izmed značilnosti takih oseb ravnanje po zunanjih vrednotah(notranjih ni ali so zelo neprijetne), ne morejo dojeti kaj ta stran sporoča.

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Nekdo: Žalosti me, da ste bili sposobni en plemenit namen (zmanjšanje števila splavov v Sloveniji) tako pokvariti z nacionalno nestrpnostjo, homofobijo, idiotizmi in slovničnimi napakami, ob katerih bi se vam smejali osnovnošolci. 2005-04-23 at 04:05:33

op. ur. poslano preko "anonimnega" strežnika

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Urška: Živjo!

Moram povedat, da se mi nekateri komentarji na tej strani zdijo sicer hudo subjektivni, tista zgodba o opicah neumestna, ampak namen strani je pa zelo dober! Pohvaljeni za vaš trud...

Ne glede na to, kaj berete na tej in ostalih spletnih straneh o splavu: nekaj dejstev le ne morete spregledati. Kako lahko neki debil trdi, da otrok v sedmem tednu starosti ni živo bitje. Halo??? Ima razvite organe, srce mu bije, ima reflekse...okej, mogoče ne razmišlja. Kaj pa potem ljudje, ki so v komi, ki ne morejo skbet zase, ki le še vegetirajo? Naj pobijemo kar vse, ker ne ustrezajo standardom o tem, kakšen mora biti sodoben človek? Lep, uspešen, bogat...Na bruhanje mi gre ob vaših bolnih, sebičnih izjavah! Iz takšnih kot ste vi nastajajo Hitlerji, Stalini in podobni norci. Najlepše...pobijmo vse, ki ne ustrezajo, ki so kakorkoli nezaželeni!

Po vaši logiki: pobijmo vse sirote, ki živijo v revščini, vse otroke, ki so fizično in psihično zlorabljeni! Saj se tako ali tako ne bi smeli roditi v slabe razmere, kajne? Njihovi starši bi morali splaviti...Pa kakšna klinčevo bolana logika! Kako lahko zagotovo trdite, da ne bi bil splavljeni otrok, če bi mu le dali možnost preživeti, najsrečnejši človek na svetu??? Kljub temu, da je bil spočet zaradi posilstva, zaradi slabe kontracepcije ali najstniške neumnosti...Dojenčki v maternici so živa bitja, so ljudje!!! Splav je umor, naj ima ženska še tako slabo vest, ko ga opravlja.

 Mislite na mala nedolžna bitja ne le nase! Če takrat, ko si noseča nisi pripravljena sprejet otroka, ki ga nosiš, ne boš nikoli pripravljena popolnoma sprejet drugega. Rešitve so...rešitev je ogromno. Naj umor ne bo ena izmed njih! 2005-04-23 at 16:00:37

Bog živi vas Slovenke,
prelepe žlahtne rožice!
Ni take je mladenke,
ko naše je kervi dekle;
ko do zdej,
za naprej
slovite drage vekomej!

Ljubezni sladke spone
naj vežejo vas na naš rod,
v njim sklepajte zakone
de nikdar več naprej od tod.
Hčer, sinov
zarod nov

ne bo pajdaš sovražnikov!

op. ur.  da je le več takih kot ste Vi! Ženstvena ženska zdrave pameti in velike pronicljivosti!

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

 

Splavarka: Naslednji tegen bom opravila splav. Da, ogledala sem si Vašo stran, pa bom to kljub temu storila. Torej, vaša stran ne dosega namena. In če ste že tako radikalni imejte vsaj ''jajca'' in se predstavite (sigurno ste celo moški). Dam roko v ogenj, da je spet neka bolna verska scena tole. Vi nimate nikakršne pravice vsiljevati kako naj živim svoje življenje. Torej je po vašem mnenju bolje, da ženska rodi otroka, ki ne bo ljubljen, po  možnosti ji ga vzamejo, reveža vlačijo po socialnih službah, pri dvanajstih je revček že kriminalec ali se ukvarja z drogo.... to je bolje, a ne? Kaj, če bi bili tako glasni okoli žrtev prostitucije, zatiranih ali nedolžnih zapornikov, žrtev pedofilije (posebno duhovniki imajo radi fantke)...to so že rojeni ljudje, ki trpijo. Ne pa de se ukvarjate s človeškim celicami (potemtakem je tudi krvodajalstvo sporno, celice so žive, opa!). Pripročam vam strokovno psihiatricno pomoc oz. razširitev obzorja preko domačega praga, če tega niste sposobni pa živite v svojem omejenem svetu in druge pustite pri miru!!!

In še to: prijateljica je pred leti naredila splav, danes pravi, da je bila odločitev definitivno prava in le-tega ne obžaluje. Vse vase teorije so napačne, želite si, da bi držale, saj so vam že strokovnjaki odgovorili.

Držite pesti v ponedeljek :)

Bom zaključila, ker se verjetno že tresete od groze, stiskate rožen venec in ste sploh in oh OMEJENI!!!!!!!!!! Da vas še dokončno sprovociram:

I don't vote, I cut the politician throat,hang him with the same rope, as I do the pope! 2005-04-24 at 12:31:04

op. ur.  Hvala, hvala, hvala!  Predragoceno pismo! Tipičen poživinjen produkt marksističnega liberalizma. Po že napisanem nastopu, se da sklepati, da je Splavarka že splavila! Po drugi strani pa je to dokaz, da je splav del satanističnih obredov! Tisti iz policije, ki to berete: Tukaj imate zelo lep indic za preiskavo, da se stvar iz temnega polja, premakne v sivo in kasneje tudi belo.

Verjetno vas zanima kak profil ima pedofil? Klikni tudi TUKAJ!

  • nima mej
  • popolnoma brez notranjih vrednot
  • neverjetni materializem

O pedofiliji med dohovniki pa tako: Nemogoče je, da je duhovnik pedofil. Je pa mogoče, da gre pedofil med duhovnike, da ima lažji dostop do otrok. Vedno pride prej spolna naravnanost, kot duhovniški poklic. To pa so obrazi zla!

Kakor vidite Splavarka, smo vaše trditve galantno ovrgli!

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

ComftablyNumb: Mene pa zanima, kakšno je vaše stališče do homoseksualnih oseb? Sem namreč zasledila neko izjavo, pa me to resnično zanima.

Pa še to-glede najstnic-mamic. Se vam ne zdi, da bi bilo lepše za otroka, če bi se rodil ob pravem času? S tem mislim na to, ko bi imel vse možnosti, da se normalno socialno-kulturno-fizično razvija, in da njegovega razvoja ne zavirajo ovire, kot so nestabilno ekonomsko stanje, da ne govorimo o nezrelosti staršev...itd.

Pa še komentar k piscu, ki trdi, da je več neželenih nosečnost med najstnicami danes, in pa da je to posledica medijev, ki propagirajo sex, ter da so bili včasih manj pokvarjeni. Predlagam, da vprašate vašo staro mamo za mnenje, in vse vam bo jasno.2005-04-24 at 19:25:05

op. ur.  ni stališča do homoseksualnih oseb.

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

si ne p'stim ukaz'vat: 1.Bolj kot prerekanje o splavu, bi raje pomagali ženskam (in očetom), ki izgubijo otroka na tak ali drugačen način (spontano splav).

Lp Boris 2005-04-22 at 11:10:23

op.ur. evo pa imamo še satanista. Eni delajo škodo, drugi pa naj jo popravljajo ali celo nagrajujejo. Klasika socialne države. Ker je ena izmed značilnosti takih oseb ravnanje po zunanjih vrednotah(notranjih ni ali so zelo neprijetne), ne morejo dojeti kaj ta stran sporoča.

no, vi kleriki, če se kdo ne strinja z vami (edinimi zveličavnimi) je pa koj satanist. No le bolj porahlo. Strelnikoff so imeli prav(Bitchcraft - ne mislite, bomo farji namesto va, vam bomo mi določili kaj lahko in kaj ne smete početi).

2.O pedofiliji med dohovniki pa tako: Nemogoče je, da je duhovnik pedofil. Je pa mogoče, da gre pedofil med duhovnike, da ima lažji dostop do otrok. Vedno pride prej spolna naravnanost, kot duhovniški poklic. To pa so obrazi zla!

Me zanima, kaj bi na to rekli tisoči in tisoči s strani duhovščine zlorabljenih otrok. Kakšen bog pa je to, ki za svojega zastopnika na zemlji postavi pedofila? 2005-04-28 at 08:00:26

op. ur.  le zakaj satanisti toliko omenjajo pedofilijo?

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga.jpg

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga_001.jpg

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga_002.jpg

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga_003.jpg

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga_004.jpg

satanisti_ritualna_spolna_zloraba_otrok_knjiga_005.jpg

Literatura

[     ..............Izpoved žrtve..............     ]

Pričanje preiskovalke

op. ur.  zato!

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

nekdo: Se enkrat lepo pozdravljeni. Dal bi nekaj predlogov, s katerim bi to stran bistveno izboljsali.

1. Vrzite ven temo detekcija. Razen morda kaksnega petletnika vas ne bo nihce resno jemal, ce boste trdili, da se da "po oceh" prepoznati zenske, ki so splavile.

2. Vrzite ven "dejstva v premislek". Nimajo nobene zveze s splavom, predvsem pa so zaljiva in absurdna.

3. Naj vam stran popravi en soliden lektor.

4. Na prvo stran dajte kaksno opozorilo - menda si ne zelite, da bi otroci gledali take pretresljive slike?

Nisem katolik, vendar se strinjam, da je splava v Sloveniji prevec. Zato so te pripombe dobronamerne, seveda pa glede na vase dosedanje reakcije pricakujem samo en kvazi sarkasticen komentar, ki ne bo imel zveze s tem, kar sem napisal.

Lep pozdrav.2005-04-28 at 23:00:05

op. ur. Hojla nekdo!

  1. Če Vi ne vidite, je to Vaš problem.
  2. Kaj pa je tako žaljivega in absurdnega v Dejstvih v premislek za Vas?
  3. Če dobro premislite, lektor zmeraj doda kaj svojega v pisanje in lahko s tem spremeni cel smisel.
  4. Glede opozorila pa tako: Se Vam ne zdi, da bi takrat bilo še kako zanimivo.

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

presenečena oz. zgrožena: pozdravljeni!

Ne morem verjeti temu kar berem... Nisem sicer natančno prebrala vseh pisem - nekatera sem le preletela, a me vedno bolj preseneča to kar vidim... Vedela sem, da med nami živi vse preveč ljudi ki so močno proti splavu ampak da pa imajo take dobesedno "bedne" argumente pa je tudi preveč... sicer pa draga NAJSTNICA!!!  ne rečem da sem kaj dosti starejša od tebe ampak kar je preveč je pa res preveč. da nismo v srednjem veku?? imaš prav ja.. v srednjem veku najverjetneje še niso delali splavov.. če se motim in so jih pa zagotovo ne v taki količini. in kaj je za tebe "zdrav nasvet" za nosečnice? ha? mogoče to??? "jaaa ubij otroka potzem ti bo sigurno lažje! na vse boš pozabla - čarobna palčka in ga nebo več" pa daj no zbudi se !!!

ja res je otrok bo posiljeno punco zagotovo spominjal na dogodek.. tudi sama sem o tem že večkrat razmišljala.. ampak veš kaj.. tudi tisti otrok bi lahko živel normalno življenje, se smejal, imel svojo mamo najraje na svetu, jo objel, jo spravil v smeh in v jok, ji podaril vso svojo ljubezen in jo navsezadnje tudi osrečil. oprosti ampak res upam da se bo v tebi kdaj zbudil materinski čut se boš zavedela da je vsako bitje dragoceno. vsak je nekaj posebnega in življenje je dar ki ga ne smemo zapraviti. ali res imamo pravico vzeti ga drugemu? vzeti nekomu možnost da živi? po mojem ne...

vsi ostali pa, ki se sklicujete ne neke člene itd.. kaj lepo Vas prosim pa imajo zakoni in členi z odločitvijo bodoče matere? če bi pisalo v ne vem katerem členu da je pretepanje vaše žene zakonito bi se sklicevali na to???

poleg tega pa še tisti ki komentirate slovnične napake - namen strani predvidevam da ni v predavanju brezhibne slovenščine temveč v opozorilo vsem ki razmišljajo o umoru otroka. vsem tistim, ki se jih bo ta stran dotaknila in tega ne bodo storile in mislim da je tukaj važno sporočilo ne pa slovnica. če tega ne uvidite pa očitno leži nekaj na vesti tudi vam.. jaz sicer ne vem kaj lahko pa sami poskušate ugotoviti. to namreč kaže na to, da nočete videti dejstev. pa še nekaj... gospod Pavle je govoril o "navijaškem" pisanju itd... no ja.. tudi v njegovem prispevku ne vem če je bilo vse ravno po pravuilih slovenske slovnice. narobe je nekaj vejic in.. od kdaj je pisaBje slovenska beseda? ;)

pa brez zamere..

upam da se bo Vaša stran dotaknila marsikoga in to ne samo žensk. nad tem bi se lahko zamislili tudi marsikateri moški ki svoji punci/ženi svetujejo splav.

lep pozdrav! 2005-05-15 at 23:29:00

Bog živi vas Slovenke,
prelepe žlahtne rožice!
Ni take je mladenke,
ko naše je kervi dekle;
ko do zdej,
za naprej
slovite drage vekomej!

Ljubezni sladke spone
naj vežejo vas na naš rod,
v njim sklepajte zakone
de nikdar več naprej od tod.
Hčer, sinov
zarod nov

ne bo pajdaš sovražnikov!

op. ur.  da je le več takih kot ste Vi! Ta stran je bila objavljena med dvema odločitvima. Med dovršenostjo in med zavedanjem, da kasnitev objave te strani povzroča nadaljevanje pomora nedolžnih otrok in dosmrtnega trpinčenja žensk.

V dovršeni strani bi bila tudi kolikšna je krivda moških, da ženska splavi. To bo sčasoma tudi objavljeno. Vendar dobivati podatke o tem je silno težko, saj se ponavadi naleti na zid molka. Do sedaj pa kaže na cca. 50% krivdo. Namesto, da bi bila, ko ženska spozna, da se je v njej prebudilo novo življenje, še bolj ljubljena, je izpostavljena pritiskom neodgovornosti s strani moškega, da ona odpravi "problem", za katerega sta vzrok oba!

Na žalost marsikatera ravna po želji "za odstraniti neodgovornost" in gre splaviti. Pri tem pa pride do fenomena, da se trpljenje prenese tudi na marsikaterega moškega. Ne na vsakega in tudi ne v tolikšni meri kot trpi ženska, vendar se!

Marsikdo se zamisli, ko vidi, ko zasliši, tisti tako globok, srce parajoč, boleč jok uboge ženske. Vendar takrat je že prepozno! To trpljenje traja celo življenje in je vsak dan hujše!

Hude posledice splava, kot so rak, se ob tem trpljenju zdijo malenkostne. Zdaj si lahko predstavljate, kako hudo trpi ženska, ki je splavila!

 

 

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Happyme: Zgrožen sem, nad to stranjo. Sumim, da je tukaj na delu en fanatik iz Prenove v Duhu, na kar nakazujejo nekateri citati in imena. Sem proti splavu in zagovarjam pravice najšibkejših, torej nerojenih otrok. Zelo pa me je prizadelo to, da se gleda na ljudi, ki so naredili splav tako črno-belo. Vsak ima za seboj življenjsko zgodbo, svoj strah, občutek krivde, ki ga ni znal premagati. S takim govorjenjem, kot je tukaj, pa se to samo še poglablja. Raje naredite stran, ki bo govorila o lepoti rojstva, vzgoje, odraščanja otrok, da bo pritegnila mlade, ne pa jih odbijala. Človek, ki se znajde pred možnostjo splav: da-ne; potrebuje osebo, ki ji bo stala ob strani, človeka, ki bo razumel in sprejemal. Molitev za nekoga, ki ni veren, ni dovolj. Zato obžalujem tudi to, da ni dan noben naslov, telefon ipd, za klic v sili. To kaže tudi na nekonstruktivno vedenje urednika.

Ta stran meče slabo luč na kristjane - tudi name, ki naj bi bili strpni ljudje. Kdor je delal to stran, naj si prebere še malo katekizen RKC in naj notri spozna nekatera videnja o homoseksualcih, splavih, strpnosti ipd.

Mislim, da je tako pisanje velik greh in da je tudi po slovenski zakonodaji v nekaterih pogledih kaznivo - ne glede splava, ampak izražanja nestrpnosti.

L.p.

Happyme

P.s. Če ne bo objavljeno tukaj, bom to pismo objavil tudi na nekaterih drugih straneh, časopisih... 2005-05-18 at 11:33:54 op. ur.  

op. ur.  kako lep primer, kako nekateri kažejo kaj je strpnost. Na strpnost se sklicujejo ponavadi tisti, ki naredijo ali delajo kaj narobe in potem zahtevajo od drugih, da so strpni do njih in njihovih zlo del! V slovenskem primeru gre za uničenje celega naroda! In to je celo uzakonjeno!

Tukaj pride do izraza resnica, da je končna posledica strpnosti uničenje strpneža! Navsezadnje pa ta stran govori o splavu. Splav je uničevanje ljudi, uničevanje zaroda! Le zakaj nekateri toliko omenjajo homoseksualnost, iščejo pravice in zahtevajo strpnost?

 

circle15_blue.gifcircle15_pink.gifcircle15_blue.gif

Lakotnik: Ljudem, ki se soočijo z odločitvijo za splav je vse prej kot lahko. Vendar pa jim s tako stranjo in tem pisanjem delate medvedjo uslugo. Prikazovanje zavajajočih predvsem pa gnusnih slik( tisti del o drbljenju kosti 7 tednov starega otroka je cevetka da ji ni enake) se mi zdi niskotno. Tako lahko kot nagravžno in "slabo" prikažemo praktično vse medicinske posege.

Sam ne zagovarjam splava, sem pa kritičen in razumen in vem, da obstajajo drugačna mišljenja in, da obstajajo situacije iz katerih je splav edina rešitev. Verjamem, da je prav, da ima VSAKA ženska pravico, da se odloči saj kot trdite bo ona morala živeti s posledicami. Pa naj bo to z splavom ali pa z otrokom.

Moram pa dodati da sem se neizmerno nasmejal ob branju zgodbice o opicah. Ta zgodbica lepo pedstavi ozkost, nelogičnost in neracionalnost vašega razmišljanja povezava 1op.ur.. Za razsvetlitev. Opice so bile vajene nagrade za svoje delo  in so posatle nemirne in nasilne, ker se jim je zdelo samoumevno (nikakor pa ne pravično)povezava 2op.ur. da dobijo hrano. Vsaka žival, ki je navajena, da ob uri ali za določena dejanja prejema nagrado se bo vedla drugače če tega ne bo. Pravičnost je nekaj kar se človek priuči povezava 3op.ur., nekaj kar se nekdo nauči.  In če se pravilno nauči bo vedel, da pravičnost ni absolutna.povezava 4op.ur.

Resnično se mi smilite, ker morate v današnjem svetu živeti s svojimi prepričanji. Vem,da vam ni lahko in da navznoter trpite, ker večina ne vidi stvari tako kot vi. Vendar sem srečen, da je tako, ker časi absolutizma, inkvizicije, zažiganja na grmadi minili.

LP

Igor

P.S.: Predvsem pa vse o vas pove stavek "Uredništvo si pridržuje pravico, da objavi komentarje in njih vsebino po lastni presoji." Avtorji te stani ste ozkogledi, zavrti in nekritični in kot takšni vredni pomilovanja. 2005-05-20 at 14:17:11

 

op.ur. Takega sovraštva do žensk se ne sreča vsak dan! Zagovarjanje lastne nesposobnosti in hkrati omenjanjanje inkvizicije, ozkogledosti, zavrtosti, nekritičnosti in grmad ter to pripisovati drugim.

Ravno taki kot ste vi, so doživljali "srečo", bolje rečeno naslado, ko ste (in še delate) storili ženskam krivico in ste, da prikrijete lastno spolno nemoč ali še hujše zločine, žensko prijavili(nekatere še to niso bile) posvetnim sodiščem(v Evropi cca 2.000.000 obsodb), da so čarovnice. Sedaj pa taki kot ste vi, ženske opravljate, da so "kurbe"!

V Inkviziciji[slovensko=preiskava] - ta se ni ukvarjala s čarovništvom, (cca. 3000 obsodb, predvsem med Judi in ostalimi krivoverci in to v veliki večini v Španiji) so bili izobraženi pravniki in so hoteli dokaze. Brez dokaza ni bilo obsodbe!

V posvetnih ječah, so ljudje marsikdaj začeli hudo preklinjati, da jih je posvetna oblast izročila cerkveni, v kateri zaporih so bili občutno milejši pogoji in bili kasneje milejše kaznovani ali pa izpuščeni, ko njihova krivda ni bila dokazana!

circle15_pink.gifcircle15_blue.gifcircle15_pink.gif

Pomagajte v boju za življenje nerojenih otrok
in ljubezen do njih in njihovih (ne)srečnih mater

 

Copyright(c) 1999-2011 splav.info Vse pravice pridržane
Pošljite nam vaš email. Če se bo kdo spomnil prepovedati dostop do te strani, vam obljubljamo, da se bo dostop tako hitro menjaval, da ne bodo mogli tako hitro pisati papirjev.

Pisma